Regina Spektor-Songs Sampson


Andrea ringde för ett tag och berättade att vi kunde vara klara med tk upg på fredag istället för på måndag, fan vad sköönt! Slippa stressa ihop allt och få ig i tre ämnen.
Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva?
Jag kollade igenom lite gammla bilder på mig själv och på vänner här på datan och man hittar endel alltså. Riktigt kul!

Det här var på min 12 års dag. Vi kallade oss för 'häng-gäng' och härmade killarna i parallellen som kallade sig själva för 'häng-gäng', hahahah !
Från vänster ser ni Sofia Svedberg, Josefine Anjou, Ella Calais, Andrea Calais, Märta Frösell, Sarah Wallestad
Svårt att glömma den dagen alltså :) Tänk att det snart är tre år sen ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0