Värklighet med anorlunda ord :)

Jag hade skrivit värsta texten men den sparades inte nånstans så jag får väll skriva om den ..
Igår följde jag med pappa till coop för att handla lite. Jag vet att jag är världens 'sockerflicka' som faller för alla sötsaker. Men det här var något specielt. När vi närmade oss slutet utav handeln svartnade allt. Det enda ljuset jag såg kom från en frysdisk. Jag gick mot ljuset såklart, och hittade min livs lycka. Frödings kladdkaka. Allt klarnade upp allt ljusnade. Jag kände en enorm lycka och trodde jag hade dörmt, men där satt jag med Frödings kladdkaka i min famn och kände en enorm lycka.
-Story by Josefine Anjou-

Hehe, ja. Frödings kladdkaka, är det bara jag som smakat den ? :) Ja, jag köpte den och ja jag är faktiskt världens socker älskare. Jag äter söt saker och godis nästan varje dag. Inte bra, men det är ju så sjukt gott ! (Andrea du förstår mig hoppas jag ;D )
Idag så åt jag utav kladdkakan och den bara smälter i munnen, haha! Den ligger nu i kylskåpet och ropar på mig. Hjärnan säger nej och magen säger ja. Jag får helt enkelt vänta tills det blir morgon igen ;).

Nu jag har jag pluggat klart iallfall , jag vet inte om det känns bra eller dåligt. Endel saker kan jag bra och andra riktigt dåligt. Men det är bara att hoppas på det bästa. Men medans jag pluggade tog jag lite bilder medans jag åt kladdkakan ;D.
Riktigt fail, men man måste ju bjuda på sig själv ibland , eller hur ? :)



Jag har typ över redigerat bilderna men det är så kul ;)

Nu måste jag sova för jag börjar tidigt imorgon -.-
pussar


Kommentarer
Postat av: ella

Ditt hår ser brunt ut, fint! :D <3

2009-11-05 @ 16:20:50
URL: http://ellea.blogg.se/
Postat av: acke

Sabo - Heyeyey,den där låten jag kacklade om:)trevlig helg

2009-11-07 @ 15:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0