Dansbandskampen in my ♥

Jaha, själv har man inte kommit långt alls med plugget, jag har hunnit markera det jag ska plugga extra på , hehe, shit vad grym jag är! Det är så mycket i huvet som snurrar runt, så det är svårt att konsentrera sig. Juste, jag har en as bra nyhet! DANSBANDSKAMPEN ÄR IKVÄLL! Fatta vad najs ! Jag och Lotta är typ dom enda i hela världen som kollar på det, men ho cares ? :) Roligt är det iallfall ! Sen funderar jag också på om jag verkligen ska åka till täby eller om jag ska klicka hem lite saker istället. Hmm, det får jag allt ta och lista ut ;).


Lars kristerz vann dansbandskampen 08

Kommentarer
Postat av: Lotta

du och jag jossan, 'jag måste ringa carina. får inte glömma det.'

2009-11-01 @ 17:20:59
URL: http://lottasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0