Homee

Hellu :)

Jag hann inte blogga imorse för blogg.se fuckade upp sig, så det gick inte att skriva.

Idag var vi på gymnasie mässa i berga. Det var några gymnasium som försökte 'sälja in sig' hos oss. Jag ska inte gå i Åkersberga så jag slängde blankäterna när vi hade gått , hehe. Men det var ganska nice endå för man fick ta jätte mycke godis ^^.
Jag gick hem tidigare idag också för jag är typ jätte trött och har massa plugg. Jag sms:ade med Ludvig efter skolan och åkte då till söra sen för att hämta pengar som han var skyldig mig. Man träffade massa gammla kompisar, det var super nice :)♥
Ville bara skriva ett snabbt inlägg innan jag sätter mig och pluggar och bereda er på att det kanske bara blir ett till inlägg idag "/.

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0