Tuff dag väntar

Nämen godmorgon! Just nu sitter jag och chillar i soffan medans jag käkar lite frukost. Jag lyssnar på 'Segertåget' och har en tanke fast i hjärnan. Att idag skulle jag egentligen gått på club glamour, men så blev det inte. Buhu /: , men jag har massa annat för mig idag som jag måste göra. Och plugg står överst på listan, jag har ingen lust alls, men jag kan inte låta allting bara stå på en hög i mitt rum och ruttna. Jag hatar att plugga, men jag satsar egentligen högt, så det är nånting som bara måste göras. Men sen när jag är klar ska jag belöna mig själv genom att åka till täby ;).

Plugga no
plugga tk
plugga engelska
plugga matte
plugga fysik
städa mitt rum
åka till täby !


segertåget maskinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0