Bad and Good

Tjatja !

Just nu sitter jag här med Ella och Andrea hos mig .
Vi har käkat mellis och suttit och Skypat med Ludvig en stund :)
Jag har en bra nyhet och en dålig nyhet .

Den dåliga är att ..
att vi ska inte uppträda för Kungen längre ! SJUKT DÅLIGT ! Eftersom vi hade peppat och tränat till ett nytt pogram och allt .. Så sjukt störande . Istället nu på fredag ska vi ha typ lag fest. Vi får se hur det blir..
Den bra nyheten är att ..
Jag och Andrea ska stå på Bergadiscot nästa veckan , den 18 alltså ^^! Det kommer bli kul :)!

Jag har träning om en timme. Vi får se vad vi kommer göra på den . Jag är lite sur just nu pgr utav uppvisnings saken.

Jag skriver lite senare om vad jag gjort under dagen :)

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0