'Beacose I have a bad day'

Jag har haft världens sämsta dag idag!
Jag orkar inte gå in på detaljer .. Jag vill bara lämna den här dagen och fortsätta livet. The show most go on.

Just nu sitter jag och skypar med Ludvig och käkar flingor med yougurt. Jag fick inte i mig så mycket till middag för det var inte favoriten. Så a, nu sitter jag här med mobilen i handen , yougurt i munnen och headsetet på huvet. Trevligare än så blir det inte.

Vet ni , jag ska inte skriva om vad som händer i skolan . För det är bara tråkigt. Jag lovar. Vi gör inget annan än att läsa och skriva.
Efter skolan så skulle jag egentligen hem till Märta , men jag orkade inte springa till bussen, så jag, Ella och Ludvig taggade till gården och satt där tills kl var typ fyra. Det var riktigt nice måste jag säga :). När kl blev fyra slutade Andrea så vi gick till våra skåp och träffade henne. Dom skulle till deras mormor och somvanligt så orkar jag inte passa bussar och blablabla. Så jag gick med Ludvig till båtstorp och väntade på bussen där. Jag hade precis missat en buss så jag fick vänta i 40 minuter tills nästa gick . Oh yeah, jag är allt bra skillad.
Men som tur är har jag ju fått tillbaks min mobil , så jag satt och lyssnade på msuik i väntan på bussen :).

När jag kom hem till Märta var det typ bara att byta om och åka till träningen för jag kom så sent hem till henne.
Träningen var jobbig och jag hade inga skor, så det gick åt helvete.
Plus att vi har en ny gymnastik tränare och hon var ganska sträng så ja.. Som sagt så gick det dåligt :)

Jag ska göra mig iordning nu, och sen snacka i tele, så jag hinner inte skriva mer.

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0