Fredagen

Jag är ledsen för att jag suger på att uppdatera osv..
Men jag har ingen tid till att sitta framför datan just nu. Och jag vet inte om det kommer bli bättre sen eftersom läxorna bara ökar och ökar efter varje vecka känns det som.

Iallfall så hann jag inte skriva igår heller.
Pogrund utav : 1. Jag var helt död ( fråga dom jag var med )
2. Jag var inte hemma förens runt halv tolv tiden.

Även om det är fredag så ska man ju jobba bra och blablabla. Men jag var seriöst ritktigt riktigt trött. Jag gjorde ingenting på lektionerna . Men vi har bara tre lektioner på fredagar , så jag missade inte så mycket :). Gjorde typ fyra tal i matten och en fråga i So:n ;D. Men man kan ju inte hjälpa att man är trött, eller hur man nu ska säga.

Senare när skolan slutade så gick Andrea,Ella och jag till gården en stund för att säga hejdå till Ludvig. Han byter ju på måndag , så det var sissta dagen i sol för honom igår..
Efter att ha tagit farväl på busshålsplatsen så var vi tvugna att gå på bussen . Buhu. Jag minns nästan ingenting från bussresan, värta blackouten ;). Eller jo, jag minns att jag sjöng, hehe. " Always look on the bright side of life" (stavning?). Då var jag riktigt övertrött och då blir man så flummig.
På stationen träffade vi Hanna,Erika och Maja. Dom joinade oss hem till twinsen. När vi kom in så slängde jag mig på soffan och så satte vi på tv:n och tog det lugnt. Jag somnade faktiskt nästan, enda tills Hanna började nypa mig på foten , och då vaknade jag och kunde inte somna om.

Efter ett tag så var Erika och Maja tvugna att gå , och vi också för vi skulle stå på Bergadiscot. As nice! Så vi gick ner till Golden och käkade middag. Där träffade jag också Anna och Dessie :). Dom brukar vara på skum och dessie gick i min brorsas förra klass.

Iallafall så gick vi ner till Berga sen och föreberedde oss inför discot. Känns som igår när man var där första gången. När man skulle fixa sig och ha fina kläder. Gulligt. Men tiden rinner iväg fort.

Det var fullt hå på berga, det var totalt 250 pers där inne, så det var ganska mycket att stå i. Men duktiga som vi var så gick det bra, och det var sjukt kul! :)

Kommentarer
Postat av: Jojo

Låter roligt, alltså inte de om ludde, utan att stå på berga discot :)

2009-09-19 @ 17:15:15
URL: http://genomfart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0