Hejdå kärlek

Jag är helt slut. Jag har ont i huvet och har precis bråkat med mamma och pappa. Livet leker just nu, not.
Träningen var as nice. Vi byggde bara , och det är så sjukt kul! Men jag tror inte att dom som bär på en tycker det. Blir nog lite jobbigt efter ett tag ;p. Men för mig gick det ganska brao. Gick upp i Lib extension , så jag är nöjd!För er som inte vet så är det när toppen står på ett ben och baserna ( som lyfter upp en ) har helt raka armar .
Efter träningen när jag hade kommit hem var jag helt död. För jag hade varit trött innan träningen och efter var det inte bättre.
Egentligen mår jag jätte dåligt. Men jag orkar inte deppa. Så jävla trött på allt. Killar,kärlek,skolan och föräldrar får mig på dåligt humör. Så hejdå kärlek och hej älskade singel liv. Och ja juste 'host, hej skolan jag ska försöka satsa allt..


Här är ett exempel på liben, och nej det är inte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0