Glad fia!


Pappa kom hem med världens bästa mat för en stund sen. Gissa vad?! Mc donken maaaaaaaat :D! Snacka om att man blir glad då. Men efteråt så känns det som om man ska spy.. Magen är helt proppad och så tänker man på vad man har tryckt i sig. Då mår jag illa . Så det kanske inte är världens bästa mat iallfall ? Nu har jag nånting att grubbla över, haha ;).

Jag är ganska glad nu, lyssnar nämligen på Bob Marley. Han har gjort enheldel bra låtar. Favoriterna är : Don't worry be happy och African queen. Jag blir så pigg utav låtarna! Man känner sig nästan lite flummig när man lyssnar på han , men jag blir mest glad! =)

Iallfall så börjar idol om en och ½ timme, jag längtar, hehe. Freak som jag är liksom, det är bara att leva med ;). Hoppas det kommer någon sköning som Jon som jag la upp förrförra inlägget, shit vad bra han är! Om det är nån jag hejar på är det han.

Nu är det så att jag längtar tills imorgon , fråga mig inte varför. Har bara lust att vara med tjejorna som jag missade idag. Känner att jag behöver lite socialt umgänge efter den här hemma dagen. Kanske ska ta med mig kameran imorgon ? Hm, vi får se om jag orkar gå runt och bära på den, känns som om man har en flodhäst i väskan när kameran är med. Hehe.


Ajuste. Hanna om du ser det här så är jag väldigt taggad på att färga håret. Känner att det bruna svenne håret håller på att komma tillbaks efter sommaren! Sms:a mig när du ser det här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0