Movie day

Godmorgon!
Jag kunde verkligen inte sova igår. Jag var liksom pigg , men endå inte. Jag hörden regnet smattra mot fönstret. Det var så mysigt , jag älskar när det regnar. Och eftersom jag inte kunde sova tyckte jag att det inte var någon ideé att försöka, så jag hämtade kameran och redigerade lite bilder. Men efter ett tag gick jag och la mig igen.

Just nu sitter jag och kollar på en film som heter Mamut. Den är lite jobbig, ni får se den själva det är lite svårt att förklara.
Iallafall så stannade jag hemma idag för jag har ont i huvet och vill inte göra det värre än vad det redan är. Så typiskt att må dåligt när det är orenterings dag och så tror alla att man 'skolkar'. Men jag ska bara chilla idag. Skönt att jag inte kommer efter i nått ämne iallfall.

Klockan är bara kvart över tio, och jag är redan sugen på lunch.
Jag skriver antagligen snart eftersom jag är hemma och har tråkigt. :)

xoxo

Kommentarer
Postat av: veronica

du är så galet fin jossan, vet du det? :o

<3

2009-09-21 @ 10:28:08
URL: http://svit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0