Fat girl

Hellu !
Idag har vi haft en 'vanlig' skol dag enligt mig . Helt okej , man blir bara så trött ! Så det är ganska skönt att jag inte har träning idag måste jag säg ;).
Istället för att träna så har jag och Märta ätit upp ett chips packet och druckigt saft . Egentligen så skulle vi ha chipsen till Sex and the city , men när man väl börjat är det svårt att sluta . Jag borde få nobell pris i onyttighet , + att igår så åt jag Gifflar till mellis hemma hos Ella och Andrea . Jag kommer dö i fettma när jag blir stor ..

Aja , nu så städar Märta sitt rum ( som vanligt ) ;) ,  vi ska snart kolla klart på Sex and the city även om det är sol och varmt ute . Jag är faktiskt trött på att det ska vara så varmt och svettigt väder ute .  Jag vill ha höst ! När man liksom kan gosa sig in i varma kläder , och när det inte är för varmt ute . Jag längtar!

Nu ska vi först ut och hoppa lite trampolin , skriver senare ! :)


Märta och Hanna på Märtas landställe , hittade ingen annan bild ! :)
/1337

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0