Fys = blä

Hejsan :)

Tänkte bara säga att Märta har kommit hit och vi ska kolla på film. Najs najs.

Imorse hade vi fys. Jag trodde att jag skulle dö. För först så cyklade jag till träningen och det är typ 2,5 km och sen sprang vi femman och gjorde massa styrke saker. Först så gick det helt okej , men efter några kilometer blir man seriöst trött. Så jag gick endel ,hehe. Våra fys tränare är ganska stänga också. Så när vi var klara och hade sprungit så sa dom att vi skulle göra ännu mer. Då blir man arg... Men man är solt efteråt när man gjort allt :). Sen hade vi teori också . Om mat, för det är inte så många som äter så bra i vårat lag. Dom berättade hur myk vi skulle få i oss för att må bra osv.

När Märta och jag cyklade hem sen så bestämde vi oss för att vi kanske skulle åka till Kolmården nästa helg :). Jag har snackat med mammi och det gick kanske , det är bara att hoppas.
När jag kom hem sen så käkade jag några pankisar och sen satte jag mig vid datan , och helt plötsligt blev det kväll och ja , nu sitter jag här :)

Men jag måste springa upp nu för att dom sätter på filmen, förlåt för ett dåligt inlägg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0