Hata storebror.

Min mamma är magsjuk , så jag måste typ passa mina små syskon hela dagen och pappa har inte sovit inatt så han är också helt slut, jippi. Jag som hade planerat att åka in  till Märtas pappa inne i stan och sen kanske träffa Joakim. Men det kanske funkar endå, fast senare, hm..
Jag skrev om Joakim här på bloggen för nån vecka sen. Han kommer ifrån Skåne , och nu är han äntligen här i Stockholm. Kanske kan tvinga ner han och hans kompis till Åkersberga ?!
Aja , nu ska jag göra mig iordning och städa. Sen ska jag gå ut med småttingarna till lekparken typ. Det värsta är att min storebror är inne i stan och leker , och han är ju äldre än mig och han får inte göra ett piss medans jag måste stanna hemma och ta hand om två monster. Men mamma sa att jag skulle få betalt, men vi får se hur det blir med det ... Så sjukt trött på att vara hemma också . Vill bara iväg nånstans, det finns verkligen ingenting att göra här. Och nu när det är fint väder också vill man ju ut. Aja, nu måste jag tagga innan föräldrarna dampar sönder.

Någon modig som vågar joina?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0