Hemma hos Märta,(igen)

Tjatja ! Just nu sitter jag hemma hos Märta med Ella,Hanna,Andrea och Märta . Erika och Maja var här för en stund sen , men dom har gått nu för dom skulle hem .

Idag har det varit en helt normal skoldag. Ganska skön dag , för vi hade bara fyra lektioner . Vi slutade kl två och då åkte vi till Märta . Vi har ätit mellis och spelat in lite till våran nya film , del 2. Den kommer nog bli ganska rolig , hoppas jag ! Jag har inte så myk mer att säga mer än att det är skum ikväll , men jag vet inte om jag får gå, för det har hänt lite grejer där ...

Aja , skriver lite mer noga ikväll när jag kommit hem !

Kommentarer
Postat av: Adiii

vad fin blogg du har:D:D

2009-09-02 @ 17:50:17
URL: http://crapvsdumass.blogg.se/
Postat av: e

har märta & hanna tagit bort deras blogg? går ej att söka på, vad heter den?=)

2009-09-03 @ 19:20:49
URL: http://ssverke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0