Josefinellandrea maraton

Nu har jag ätit och pluggat matte. Jag mår hyffsat bra just nu :).
Iallfall så grävde jag i lite gammla bilder och hittade några ritkigt heta bilder på mig Ella och Andrea x)
Titta och njut!






Dom sex första bilderna är vi faktiskt oseriösa ;). Men tyckte endå att dom var lite roliga för vi ser så små ut x). Vi gick i 6:an när vi tog dom här bilderna. Det var efter en Allaktivitetsdag . Vi hade klättrat och hoppat trampolin och det var sjukt kul minns jag :)!
Men lite snopet att gå hem i tränings kläder och det första man gör är att sminka sig överdrivet mycket ?
Crazy time ;)

Kommentarer
Postat av: ella

Haha, vilka bilder! ;D Folk som ser det här: Vi är INTE seriösa :P <3

2009-09-25 @ 21:03:58
URL: http://ellea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0