Kontakter ända ner till Skåne

Här kommer bilderna , men det är ganska dålig kvalité , för jag Prt Scr på paint , men aja , här kommer dom :)

Just nu sitter jag och skypar mer Ludvig. Eller ja Jocke och någon Teddy också , men dom skulle typ ut med hunden. Jocke och Teddy kommer från Skåne. Dom bor i tyå Malmö. Men iallfall så träffade jag Jocke för två år sen , snart tre ?! För hans kusin gifte sig med min farbror och då så lärde vi kännar varandra under bröllopet och har typ hållit en svag kontakt med varandra enda sen dess (:.
Teddy kommer egentligen från Sthlm , men bor i Skåne nu . Han skulle till Sthlm snart och då kanske Jocke skulle med , så då ska jag träffa dom , det blir naajs ;).
Kanske laddarupp bilder på dom sen, men det dröjer nog för dom var inte så peppade på det ..

Snart så ska jag ta en liten promenad kanske igen ,för jag ska snacka i tele , hehe :)
Skriver lite senare , om jag hinner ! :)

Kommentarer
Postat av: andrea

Svar: Haha, ja självklart ;) <3

2009-09-05 @ 23:11:12
URL: http://nittiofemman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0