Sjukt ägda.

Jag måste skynda mig lite , för mitt tåg går om en kvart ,och jag hade inte planerat att missa det tåget!

Iallfall så vill jag först berätta om några killar som går i våran skola och som är sjukt störda i huvet . Dom sitter ungerfär vid våra skåp och komenterar varenda jävel som går förbi. Och dom säger inte riktigt snälla saker. Utan onödiga och patetiska komentarer.
Jag,Ella och Andrea har likadana tofflor från ikea som är ganska stora. Och dom ska ju såklart komentera idag . Så vi fick helt enkelt nog idag, och svarade när dom sa "Jävla toffel tofflor" och "Snygga tofflor". Så jag vände mig om och kollade honom rakt in i ögonen och sa " Aa, jag vet visst är dom snygga" och så hörde man hur han mumlade för sig själv nåntint och sen sa "Jag skojade bara..". Sen skrek Andrea "Blunda då" , för dom har sagt att dom är fula osv. Så dom blev lite ägda idag, hehe. Kändes sjukt bra! Men jag måste springa nu , jag lovar och svär att jag skriver senare!


vi har tofflor oavsett vad ! ^^

Kommentarer
Postat av: Jojo

haha det var så jävla roligt! Toffelgänget ägde ut dem xD

2009-09-18 @ 08:04:13
URL: http://genomfart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0