Svenskakyrkansungdomsmötesplats

Jag såg att jag hade fått en fråga från någon som hade frågat såhär:
Vad är skum? :)

Svar: Jo. Jag tror att dom allra flesta tror såhär, men jag är inte säker. Det finns en fest inne i stan , eller nått, som också heter skum. Eller ja , det är ett skum party. Där är det typ såpbubblor och sånt överallt, och skum i guess. Men det skum jag pratar om är en helt annan sak . Det är en förkortning på
SvenskaKyrkarnsUngdomsMötesplats. Alltså så är skum en kyrklig sak. Det är som typ en gård, fast för myk äldre människor och dubbelt så roligt. Man får saft och bullar gratis. Eller om man är exta hungrig mackor och te.
Låter som om jag gör reklam för skum, hehe. Men det är roliga människor där och vädligt socialt. Så varje gång man kommer hem har man minnst snackat med två tre nya människor man aldrig har träffat förr.
Det är öppet på onsdagar från halv sju till kl tio , så kika in när ni har lust ;).
Juste, jag tror att det är så att man måste vara 13 minst för att få komma in.
Me ♥ skum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0