This söndag is going to be hell.

Godmorgon på er !
Allt väl ? Jag är iallfall sjukt trött. Gick upp för ca 20 minuter sen och sak ha träning om tre timmar *suck. Jag känner mig sjukt ofräch också, i need to duscha.
Jag orkar verkligen inte gå på träningen idag. Fast jag tror att det blir en rolig träning idag, för vi ska bara bygga , yey ! Haha :).
Vi har träning från kl tre till halv fem så hela dagen går ju typ till träningen , vilket suger enligt mig för man hinner ju knappast vara med nån kompis eller så.

Nej men nu ska jag göra mig iordning och sen plugga matte för jag ligger typ sist , hehe . Aja skriver så fort jag kan och lägger upp några bilder kanske :)

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0