Skum in my heart

Är det bara jag som tycker att det är kallt ute !?
Jag håller seriöst på att frysa ihjäl nu på mornarna. Jag dör. Men det är allt bra mys med att dra på sig ett par vantar på morgonen och gå ut utan att frysa om händerna.

Efter skolan var jag med Andrea :).
Vi gick hem till mig och käkade lite mellis och var inne på datan.Tog det lungt liksom. Vi skulle egentligen till Bergagården för att jobba. Ni vet vi ska stå på nästa Bergadisco ;). Det blir najs. Vi ska stå där med Hanna och Ella.
Men Hanna skulle träna sitt lilla lag i fotboll så dom var tvugna att åka dit innan oss. Efter ett tag så ringer Ella och säger att det inte är några folk där, så vi skulle stå på fredag innan Berga.

Andrea och jag åkte hem till dom för ja, vi ville det :)! Och så skulle jag på skum på kvällen , och det är närmare därifrån, så det passade ju! När vi kom hem till dom så kollade Ella redan på tv, så Andrea och jag slog oss ner bredvid henne. ( Jag vet att just orden 'slog oss ner' är ett ganska konstigt uttryck, har ni tänkt på det?  Man slår sig ju inte ner ;))
Jag gick till skum vid halv sju snåret. Påvägen träffade jag Amanda och Emelie också. Dom satt och typ åt riskakor till middag ? ;P.  Jag hälsade på dom och taggade sedan vidare till Axel och Andreas som stog lite längre bort :).

När vi kom fram så hade inte skum öppnat än, så vi satt där utanför en stund och hängde lite. Sen när det öppnade så gick vi til bullarna det första vi gjorde :). Alltid lika trevligt ! Jag drack te där för första gången också. Fast jag tog typ tre socker bitar... Och sen tre bullar . Men är man hungrig så är man.

Men det var faktiskt riktigt nice på skum idag :).
Ska bli feta nice när dom öppnar på fredagar också!

Jag skriver ganska slarvigt för jag är trött och så..

/J

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är skum för något? :)

2009-09-16 @ 21:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0