Tim testar in my ♥

Haha, det blev ett kort uppehåll :) , men jag har verkligen inte haft nån lust att skriva dom här senaste dagarna, så min statestik är ganska dåålig om man säger så. Iallfall så ska jag försöka återberätta torsdag och fredag då ! :)
O N S D A G :
På kvällen var det Skum. Jag var där med Axel, och typ Carro och Dessie lite. Men det var super mysigt på skum. Vi käkade bullar och ritade typ ;D. Såg även den här roliga filmen. Jag vet att jag härmar Foki, men jag bara älskar den här filmen!


T O R S D A G:
Helt vanlig dag i skolan. Det enda som var jobbig var att jag började kl åtta och slutade kl fyra. Och då är man ju inte bara lite trött sissta lektionen. Men vi hade drama sissta lektionen (fördjupning), och jag kom i en ganska rolig grupp, så det var ett plus :). Men det var iallfall skönt att sluta.

Efter skolan skulle jag egentligen på träning, men jag hade as mycket att göra, så jag valde att plugga istället. Så jag och Fredrik drog hem till honom och pluggade. Men det blev inte så mycket plugg för han skulle typ passa sina små syskon. Jag försökte plugga , men det gick inte så bra .. Hann klart med en uppsatts iallfall (:. Fredrik nattade sina syskon medans jag kollade på idol. Asso auditionsen är roligast, det andra är bara trååkigt. Enligt mig iallfall .

F R E D A G:
Vi slutade kl 13.40 igår, och  hade bara tre lektioner . Det var aas nice :). Älskar fredagar !!
Men efter skolan så stannade Ella,Andrea och jag för vi skulle vänta på Ludvig. Så medans vi väntade så lekte vi vid linbanan och filmade Axel när han åkte skateboard och tricksa :).
När Ludvig sen kom så taggade vi hem till Ella och Andrea och kollade på Top modell och käkade mellis. Det var mysigt . Men mamma kom och hämntade mig sen och körde mig till en tränare som heter Jojo för vi skulle ha Lag fest. Men jag vet inte om man kan kalla det för fest , för vi hade typ mys kväll. Allstå vi kollade på DM och SM, sen gick vi ut och lekbyggde :). Det är när toppar är baser och baser toppar. Hehe, jag orkar inte förklara vad som är vad, men kul var det iallfall!
Jag fick stjuss hem utav Märta sen. Och när jag kom hem satt en helt främmande person vid datan. Oscar alltså. Han skaffade dredds igår, och han blev tydligen feta nöjd , så man kan ju knappast säga att han var ful :).

Före dreddsen precis när jag hade plattat hans hår ;D

Dreddsen. Han har skaffat en helt ny stil, eller ska det iallfall. Jag vet inte vad jag ska tycka, menmnen , det är hans liv och jag pallar inte bry mig :)


Kommentarer
Postat av: Jojo

Inte för att vara taskig mot din brorsa Jossan men jag fördrar nog rasta. :/

2009-09-12 @ 19:56:39
URL: http://www.thatisjustme.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0