Gårdagens prat

Hello world.
Jag är ledsen för att jag inte skrev mer igår . Men telefon samtalet varade inte i bara en halv timme , utan vi snackade till typ två på morgonen,hehe ;D. Jag gick ut , tog en glass i handen, på med jacka och vantar och så gick jag. Eftersom jag var ganska varmt klädd så var det skönt ute . Det blåste i ansiktet , men kände inget annat. Det var super skönt . Men efter ett tag så ringde pappa mig och störde mig i promenaden och allt. Han sa att jag inte fick prata mer i telefon, taskigt -.-. Men vi fortsattem samtalet iallfall sen , fast från hem telefonerna :).

Kl är halv nio och jag börjar faktiskt vakna lite nu . Idag ska jag ha träning halv elva till halv tolv , fys dessutom. Men jag tkr det är kanska skönt att springa när man är trött , för då vaknar man . Men jag var inte med förra träningen och den var tydligen väldigt jobbig . Eftersom vi har gått upp en klass så måste vi träna och satsa mer.

Efter träningen vet jag inte vad jag ska göra. Typ köpa godis ;O ? Ella och Andrea undrade om jag ville sova över i deras nya lägenhet . Men jag vet inte /: . För jag har typ varit borta eller haft kompisar varje helg sen några veckor tillbaks . Vi får se.

Jag vet att jag inte har bilder och sånt nu för tiden . Men jag har inte använt min kamera på länge . Så antingen ingen bild eller gammla bilder /:.


Rullar fram - Fronda , haha gammal men så skönt gung :)

Kommentarer
Postat av: veronica

ringde du den jag tror att du ringde? :o

<3

2009-09-05 @ 14:07:35
URL: http://svit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0