Dagen

Hellu !

Nu sitter jag här och äter köttfärsås och spagetti som vanligt .. Det blir ofta samma maträtt här hemma , mina föräldrar har inte så myk ork att komma på nått nytt när dom kommer hem från jobbet.

Iallfall så ska jag berätta lite om vad som hände under dagen nu hade jag tänkt .
Först på morgonen så hade vi HK. Med våran sugkuk lärare, hehe . Vi fick typ göra dipp och skära grönsaker. Så tråkigt ! Typ ingen fantasi alls ! Aja, the show most move on ! Iallfall så fick vi gå tidigare ( yes ) för vi skulle med en buss ner till Berga. Kändes lite konstigt att åka tillbaks dit , men jag brydde mig egentligen inte så myk, jag har liksom kommit över Berga och trivs som fan i Sol, så det är inget att klaga över på min sida. Iallfall så kollade vi åp en teater. 'Polare' kallades den för. Dom typ sprang runt och hoppa omrkring , hehe , lite svårt att förklara , men det var myk akrobatik ! Väldigt ballt att kolla på , men mag tröttnade efter ett tag :) !

Efter teatern fick vi lunch utaför Berga. Vi fick pasta sallad och typ bröd. Helt okej, men jag är inte så förtjust i sånt . What ever . Senare fick vi gå in i våran gammla gympa sal och ha lite övningar. Jag vet inte vad jag ska säga om det. Speciellt och lite, hm...Knasigt ;) ?!

Dagen slutade kl halv tre. Jag och Andrea knallade hem till mig och chillade lite framför datan. Ella kom också efter ett tag. Vi gjorde popcorn och käkade mackor till mellis. Men vi brände typ 85% utav alla popcorn, så det var inte så super gott ;). Men efter ett tag var dom tvungna att gå hem för jag skulle på träning.

Träningen var depp men endå kul på ett sätt. Som jag skrev i mitt förra inlägg så var det ju så att vi inte skulle ha nån uppvisning för Kungen :(. Jag minns inte varför vi inte fick, nånting i stilen med att vi inte fick vara i samma lokal som dom när dom serverade alcohol. Men det var endå kul ,för vi var ganska få. Det var såhär att just denhär träningen fick man välja om man ville gå eller inte, frivillig träning alltså. Vi gjorde några fasligt roliga bygg och lite sånt . Våran tränare var inte på humör , så hon var jäävligt sur om man säger så.. Eller blev lätt irriterad?
Men hon var väll lika ledsen som vi var, antar jag.. Men träningen gick fort. Efte träningen taggade jag,Märta och Lotta till Bergagården en stund. Vi chillade lite, eller gjorde lite övningar från dagen och så ;).

Jag cyklade hem, och nu sitter jag här efter ett snack mellan Storebror och Lillasyster + lite föäldrar i bakrunden. Mer än så säger jag inte. Nu ska jag duscha och göra mig iordning !

Jag fick frågan från Anomny för nått inlägg sen:

Vem ska du prata med då ?

Svar:

Ludvig :)


bild brist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0