Gårdagen med Märtisen

I'm back on track!
Nu har jag städat klart, finely. Men jag har inte gjort mig iordning än. Så jag ska fixa mig lite och ta på mig lite najsare kläder än mjukis byxor och en sliten kofta.
Jag är faktiskt ganska glad just nu ! För det första, (det här kommer låta ganska b), så tkr jag att Oscar's nya style är as tuff. Seriöst, det passar honom prima! Ni ska bara se honom i hans nya kläder ;).

Iallfall så jag jag berätta lite om vad som hände igår kväll.

Märta kom hem till mig vid 18.00 tiden. Jag satt och skypade med Ludvig då , så jag hörde inte att hon kom. Men iallfall så skulle vi kolla på Bring it on som började kl 18.00 så vi skyndade oss till tv:n och som tur var hade vi inte missat nått, *puh*. Jag la mig liksom uppe på soffan och Märta tog våran pilates boll ( eller vad dom nu heter ), tog upp den på soffan och satte sig på den. Vi satt verkligen i cp ställningar ;). Filmen började rulla och vi satt som klistrade mot tv:n. Även om inte nån utav oss rktigt gillar Bring it on filmerna så är dom endå ganska roliga, hehe, låter väldigt konstigt säkert, men så är det iallfall :)!
I paosen så gick vi upp och langade på mat och skyndade oss ner igen innan filmen skulle börja. Vi käkade kykling och ris (sjukt gott)! Och såklart så tjockade vi oss med chips och fanta exotic!

När filmen sedan var slut så började AFV dubbel avsnitt och det får man ju inte missa ;D. Så vi kollade på det tills det slutade. Endel filmer som dom har med på AFV kan vara så patetiska och endel sjukt roliga!

Men vi tröttnade efter ett tag och gick ut och hoppade trampolin. Vi försökte ta bilder, men min kamera fuckade upp sig så det blev bara några st.
Vi gick in sen, och efter ett tag började det spöregna , så då gick vi ut och tog en promenad och snackade om hundar, hehe.

När vi kom hem sen gick vi typ och la oss påengång. Det var en mysig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0