Haha, agresivt värre

Jag är fortfarande hemma hos Märta och ska vara det ett tag till för vi ska kolla på Idol tillsammans :)! Det enda som är kul med Idol är när dom har audition. Vem som helst kan komma in och sjunga nått helt gaalet. As roligt :).
EVi har käkat middag också. Nudlar med qorn. Märta är ju vegitarian, men qorn går hem i alla väder hos mig , så det spelar inte så stor roll !

Ikväll ska jag nog gå och lägga mig ganska tidigt , för jag har verkligen varit as okonsentrerad idag i skolan . Typ suttit och kollat ut genom fönstret och dagdrömt heladagen. + att jag höll på att hungra ihjäl vid lunchen, och så var det typ katt spya till lunch. Förlåt, men jag var bara tvungen. Vi hade ganska lång lunch idag. 40 min , så vi chillade lite. Eller ja .. Typ.
Vi hade ingen drama idag heller så vi slutade en timme tidigare. Sköönt.
Aja , snart börjar Idol , och vi ska ut och hoppa en snabbis innan, så ni får ha det så bra !

Jag vet inte om jag kommer blogga så mycket mer ikväll, full bokad med läxa och tele vettni! Så vi får se hur det blir med bloggen.

PUSS  /J


Kommentarer
Postat av: Jojo

HAHA xD hade hon svårt att fatta eller visste hon i te vad hon sökte till? Säger juryn att man sjunger dåligt så sjunger man väl dåligt..

2009-09-09 @ 17:19:55
URL: http://thatisjustme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0