Posetivt och dåligt samvete..

Jag har inte hjälpt pappas speciellt myk idag med små killarna.. Har ganska dåligt samvete just nu , för jag fick en utskällning utav mamma. Men jag får inte tag på pappa för han är ute och cyklar med Alex och har inte mobilen på..
Iallfall så har jag två positiva saker att berätta.
1. Min mobil är klar, så vi ska åka och hämta den idag ^^!
2. Märta ska sova här!

Men vi ska inte vara på övervåningen , eftersom mamma är sjuk och det blir ju lite jobbigt om vi också blir smittade!

Ajuste! Jag glömde berätta om en as kul grej som hände i fredags. Jag och Axel brukar alltid säga 1317 när hon är 13:37 på klockan. Och i fredags så slutade vi 13:40. Kl var ungefär 13:35 och våran läarare Marie sa att vi skulle plocka undan och lite sånt. Och just efter en stund när alla hade plockat undan och så så blev kl 13:37. Så jag ropade till Axel : Kl är 1337 !! Och då sa alla i hela klassen i kör : EEEEELIIIIIIT.
Haha, en kul grej som man inte riktigt var beredd på skulle hända :).
Stackars Marie..

Hehe , aja, nu ska vi iväg till Täby och hämta min mobil och hyra film tror jag ! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

eliiit

2009-09-12 @ 16:10:38
Postat av: Märta

om du ska hyra film hyr TAKEN den verkar bra ^^

eller WILDCHILD...eller EN SHOPPAHOLICS BEKÄNNELSE...eller SYSTRAR I JEANS..eller så hyr du bara va du vill för jag kan ju tydligen inte bestämma mej för en..:P

2009-09-12 @ 16:15:36
URL: http://forshfrosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0