Godmorgon,godmorgon!

Jag tänkte blogga lite nu på morgonen för engångs skull. Idag vaknade jag kl 6 utav att min katt har kissat i min säng . Super mysigt.. Så jag gick upp då och började göra mig iordning i typ snigelfart för jag börjar inte förens kl nio idag.
Vi har bara tre lektioner idag . Idrott, sv/so och matte . Sen slutar vi kl 13.55 :) . Det blir skönt att knappt ha några lektioner på fredagar , för då är man oftast trött och vill ha helg.
Sen blir det Mcdonken, läängtar. Jag hade ju ett förbud egentligen , som jag hade skapat själv , för jag hade typ ätit där två ggr i vecka på lovet . Och då blir man ju ganska äcklad .. Men det här är bara ett litet undantag ;).

Tåget går snart så det är väll bäst att jag börjar packa ihop lite grejer .
Juste, Andrea håller på att fixa min design för tillfället , den är inte klar än , bara så att ni vet ! :)


Ikväll så är det ju öppet på gården . Och jag vet inte om jag kommer komma hem idag förens kl är myk . Så vi får se om jag hinner blogga nånting.

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0