Paint går före PS ;)

Just nu sitter jag och leker på paint faktiskt ! Det är ganska roligt när man väl kommer på nått att rita :) !
Idag var ju som sagt mormor och morfar här . Det var trevligt den lilla stunden vi träffade dom :). Iallfall så började Oscar klaga på att Alexander var så agresiv. Då började såklart päronen att snacka om att han var precis likada osv. Pappa breättade att dom har oss på film när vi var små, så vi ska ha en film kväll och kolla på massa gammla filmer , det är faktiskt ganska kul ;). Det enda som har hänt idag är att mormor och morfar har varit här . Det har inte varit så livat här hemma alltså.

Jag sitter och funderar på vad jag ska ge Oscar i födelsedags present , det är ju trots allt bara en vecka kvar tills han fyller 16...Jag kanske ska sätta upp en bild på honom i mitt rum och säga att han är veckans babe som ni vet Tobbe , Evas brorsa gjorde i Adam och Eva när Eva fyllde år :).

/J

Kommentarer
Postat av: Märta

hahahaha, gör som tobbe!

2009-09-07 @ 10:00:27
URL: http://forshfrosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0