Rubrik

Nu är jag hemma igen ! Kl är bara tio över tre.

Jag cyklade till träningen i bara shorts faktiskt , och tröja , men endå . Det var liksom ganska varmt ute . Iallfall så satte jag mig på hojen och trampade iväg mot hacksta spåret. När jag kom dit var ingen från laget där, så jag satt och njöt i solskenet medans jag väl kunde . Efter ett tag kom alla, en efter en. Eller ja , inte hela laget vi var kanske tio st eller nått, inte allt många. Det var inte så jobbig träning faktiskt . Vi tog det lungt. I början iallfall , sen så körde vi styrke träning , det var jobbigt däremot ..

Efter träningen cyklade jag till Willys och köpte mat på thai take away , (vääärldens godaste mat) och samtidigt så köpte jag godis på 500 sorter. Hon som jobbar på Thai take away är as söt när hon bryter på thailändska eller vart hon nu kommer ifrån :), jag menar inget rasistiskt eller så !! Iallfall så när maten var klar cyklade jag sen hem till Märta . Hon hade inte varit på träningen för hon hade ont i halsen , och det blir ju jobbigt att springa då.
Vi gick ut och åt på hennes trampolin eftersom det var så varmt ute . Vi låg och snackade om allt möjligt , det var härligt :) ! När vi hade ätit upp allt så högg vi in på godiset somjag hade köpt . Båda två var ganska trötta så vi gick in efter en stund och kollade på Adam och Eva ! Det var as kul! Jag älskar att kolla på gammla filmer, för man upptäcker myk mer saker än vad man gjorde när man var liten ! :)

Och nu sitter jag här . Jag var tvungen att åka hem för Märta skulle på kräftskiva hos Hanno. Vi får se vad jag ska hitta på , jag har inte hunnit duscha än (hehe) så det står högst upp på listan iaf ! :)

Haha, påväg mot DM. Emelie, jag,Märta och Emelie :)

Kommentarer
Postat av: ebba

okej, tack! ;D filmen var kuul :P

2009-09-05 @ 16:27:53
URL: http://ssverke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0