Del 2 ?

Nu är jag hemma från Märta. Vi har inte gjort så myk , typ hoppat trampolin och kollat på Sex and the city. Jag vet inte vad jag tkr om den filmen , jag blev lite uttråkad efter ett tag , varför vet jag inte . Typ inte min film smak , men den var helt ok ! :) Jag brukar typ gilla mer action , eller komedi . Kanske lite knaig kombination , men så är det iallfall , alla tkr ju olika ?! :)
Vi hoppade ju trampolin också . Vi håller på att lära oss typ sne framåt volt ;D ( eller hur man nu ska säga ). Fast vi gör det på skoj , det är myk roligare än att vara seriös ! Iförrgår så flyttade vi också på trampolinenoch ställde den vid hennes lekstuga så att man kan hoppa ner från lekstuge taket ner på trampolinen, hehe ;-P.
Snart ska vi också spela in en ny film, alltså del 2 . Ni får se den då , jag ska inte säga nånting så kanske det blir mer spännande, eller hur man nu ska säga ? Den första var ju lite psyk , wath ever , film ska göras iaf !

Snart ska jag gå upp och äta sen ska jag göra alla läxor, usch. Vi har i franska,engelska , kanske inte så myk , men jag gör det nu så kan jag vara ledig sen liksom . + att jag måste börja läsa på "Kulla Gullas - första bal" . Haha , vi ska läsa klassiker i skolan, och då valde jag den, jag är sååå peppad på att läsa den!
Aja , det är väll bara att lee och sätta igång . Jag längtar inte, men det är saker man får leva med ibland.
Annars så är jag faktiskt ganska glad , och trött ( som vanligt ).

Skriver så fort jag kan !

P U S S


Kommentarer
Postat av: e

kullagulla är faktiskt ganska bra ;) hehe, eller iallfall var den det när jag var liten och läste den :P men nu kankse inte den är det!:P

2009-09-03 @ 19:16:27
URL: http://ssverke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0