Bästa dagen på länge ?!

Seriöst, förlåt ! Jag har inte skrivit ett enda inlägg idag ! Och jag vet hur tråkigt det är att läsa nåns blogg som aldrig uppdaterar . Jag trodde igentligen att det skulle bli lättare att uppdatera när skolan började , men det är värkligen tvärtom. Jag älskar att blogga , men jag har inte tid , det är min förklaring .

Idag har det igentligen bara varit en vanlig skoldag , men det har varit faktiskt ganska kul . Jag har haft det ganska svårt med matte , men det gick ganska bra idag ! Jag fattade det mesta , men jag vet ju inte om det är rätt, men endå ;) . Vi började med slöjden idag . Jag valde syslöjd. Och seriöst , jag är fan kär i våran syslöjds lärare. Hon är as duktig på att förklara för det första och sen så är hon as rolig och snäll ! Fan vad jag trivs på min nya skola! Iallfall så fick vi lära oss att virka idag . I målen så ska vi lära oss att sticka och virka på olika sätt . Det var kul , man blir som paralyserad. Alla var as konsentrerade, haha :)!

Efter skolan så följde jag och Hanna med Fredrik hem. Vi åt nudlar med biff smak. Det var as gott , för vi blandade allting i en kastrull och hälde i smaken. Så busigt ! :) . Fredrik hade fått hem en skiva med bilder från när dom hade varit på cup i Danmark , så vi kollade lite på dom också . Det var så sjukt myk bilder , vi hann inte ens se till hälften innan jag och Hanna var tvungna att gå.
När jag kom hem sen så hade jag bara en kvart på mig att äta och göra mig iordning innan träningen . Så jag slängde i mig maten, kubbade ner till mitt rum, slängde på mig tränings kläderna och sprang ut till bilen där mamma satt och vänta.
När jag kom fram hade vi inte börjat än ( som tur var ). Vi var väldigt få kändes det som. Så alla kunde inte bygga , det var tråkigt.. Men det blev roligare efter en stund :).

Och nu sitter jag här efter träningen . Den var helt okej , jag har typ fortfarande energi , så jag ska försöka lungna ner mig snart och börja läsa Kulla Gulla. Jag ska läsa varje kväll , och Kulla Gulla bökerna är knappast tjocka , så jag lärser nog ut den ganska fort !

Imorgon så har vi bara tre lektioner. Helt underbart ! Vi slutar fem i två , och då ska jag Ella och Andrea tagga till donken och käka ;). Vi blev så sugna idag när Lotta och Märta skulle dit.
Senare på kvällen imorgon så är det öppet på Bergagården , så jag ska nog dit och hänga lite med kompisarna ! :)

Myk text och ingen bild , livet är hårt och orättvist !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0