Socker kick

Tjafan alla läsare !

Hoppas att det är bra med er , för det gör jag :) ! Eller ja , helt okej.
Just nu sitter jag och lyssnar på Mockingbird med Eminem och käkar kladdkaka. Hehe, nallade lite uppifrån ;). Jag ä typ socker beroende , seriöst ! Jag går alltid och äter på saker och letar i skafferiet efter godis eller annat sött. Ops, inte bra jossan! Men just nu orkar jag inte bry mig ,jag njuter utav sockret :) + jag är ganska glad över en grej, men jag lyssnar endå på depp musik , hm... Ska nog byta låt ;).

Förlåt för att jag pratar om det här hela tiden, men jag längtar faktiskt tills min bror skaffar dreads . Fett tufft egentligen :). Han kommer bli värsta reggae boy med sin långboard och hår. Fett tufft :)
Ibland älskar jag min storebror och ibland så vill jag gå in i hans rum när han sover med kastrullock och skrika bara för att jävlas och ibland joina honom med att vara social.
Snart ska jag göra mig iordning , och prata i tele . Shit , jag pratar varje kväll i tele typ . Ny hobbie?! Haha , men det är så mysigt :) !

Jag och Tjockis när vi var små ? ;)

Nu ska jag hjälpa mammi med tvätten. Så sovgött alla!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem ska du prata med då?

2009-09-06 @ 20:46:25
Postat av: emmelie

naaaw, vad söt du va:)<3 men de e du ju nu oxå:)<333

2009-09-08 @ 18:19:24
URL: http://alltidemmelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0