mobil test

- Har du pussat nummer 2 ?
amina, nej inte än ;D
- Vad har du för relation med nummer 20 ?
hanna, pritty good :)
- När ska du träffa nummer 24 ?
hahahah, någon jannekung står det, ingen aning ;D
- Är nummer 18 söt ?
gustav carlstein, haha arå
- Vad var ditt första intryck av nummer 13 ?
han utan rumpaaaaa..
- Gillar du nummer 14 ?
emelie o, jarå :)
- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden ?
andrea calais, jaa varje dag :D
- När ska du träffa nummer 25 nästa gång ?
jennifer i laget; imorgon :)
- Är du nära vän med nummer 23 ?
jag: njaa, jag vet inte
- Har du gått på bio med nummer 4 ?
andreas nilsson; haha nej ;)
- Skulle du kunna gå ut med nummer 35 ?
linus nilsson; haha he is my brooo, så endast som kompis ;)
- Vad pratar du och nummer 5 oftast om ?
anna martis; min lärare, så typ ofta glada saker på draman :)
- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram ?
elin frösell; jarå ;D
- Vad har du och nummer 24 för relation ?
joakim eriksson; öhm, det är min morbrors frus kusin, och träffade han senast för två år sen så inte så bra antar jag ;)
- Vad skulle du vilja göra med nummer 26 ?
johan larsson; hahaha skratta :D
- Vad är det bästa med nummer 37?
ludvig sonnesjö; ingen aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0