Brevlåds experter!

Nu har jag och Märta precis kommit hem från att ha delat ut reklam blad. Det gick faktiskt ganska fort måste jag medje, vi var ute i ca 1,5 timme och la ut i alla brevlådor. Vi kommer bli värsta brevlåds experterna efter det här ! Och om ni vill ha tips till en bra brevlåda ska vi rekomendera Biggie! Riktigt good stuff ! Haha, skämto sido ;).
Nu snart ska vi åka till Skärgårdsstad och köra lite gymnastik. Och som sagt var så har jag ju med mig alla tekniska grejer som behövs ;). Jag ska klara handvolt och Märta ska klara rondat flickis salto , och sen ska hon även köra strekt salto, alltså så ska vi träna vidare på det vi tränade på igår. Som ni kanske märker så ligger hon och jag på två helt olika nivåer, men hon ska tävla individuellt, inte jag :).
Nu måste vi rusa, skriver snart !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0