Datanörd - utvecklas - ej datanörd ;)

Hej på er! Har haft en ganska data fri vecka. Det har varit skönt, för jag har fått saker gjort och tagit tag i saker medans jag nästan helt skitit i datan. Det är ett litet steg för mänskligheten men ett stort steg för mig ;D. Iallfall så har jag spenderat dagarna ganska mycket med Märta den här veckan. Sov över hos henne igår också, det var riktigt najs! Vi spelade in en Achmed film , gjorde HK och So läxorna, åt massa chips och kollade på White Chicks! Shit vad vi garva :). Se värd film asså! Så vi hann göra en hel del igår ! Här kommer lite blandade bilder från dagarna




Haha, blev inte så många men några blev det iallfall :). Vintern kan vara allt bra mysig.

Kommentarer
Postat av: ebba

kul ! :D

2010-01-14 @ 19:11:57
URL: http://ssverke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0