A perfect day med världens bästa väder på köpet (Y)

Hejsan hoppsan! Den här dagen har varit kanon! Jag har varit en aning vimsig idag, typ sagt fel saker och inte hängt med när någon har varit sarkastisk eller nått sånt, haha ingen big deal, jag har iallfall fått människor på gott humör! Jag har nog varit så vimsig prg utav att jag inte kunde sova igår. Eller jag somnade ganska tidigt endå, men sen i drömmen så kom jag på mig själv att jag sov, så jag vaknade såklart och kunde inte somna om, eller jag vet inte, jag kanske sov i mitt undermedvetna ? Haha.
Egentligen har det ju varit en helt vanlig dag, men det var så skönt att komma tillbaks till skolan och träffa alla! Efter skolan så hänkade jag på Lotta och Märta hem till Märta. Vi åt mellis och typ snacka för det mesta, men det var skit mysigt det också. Vi åkte senare till gymnastik träningen som gick super för mig! Eller helt okej :). Körde både flikis och handvolt.

Just nu lyssnar jag på Dunderklumpen (aa) och tar det bara lugnt. Seriöst, dunderklumpen är så jävla bäst! Min nya idol, lätt ;) Nä snart ska jag gå och duscha,träna lite franska glosor och fortsätta på boken som jag började på igår!

haha, gammal bild från i somras @ sportscamp.
bara för att jag har hetast kompisar liksom ? ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0