No pic

Shit vad man märker när man inte uppdaterar och uppdaterar, statestiken går i vågor ;).
Sitter här och lyssnar på musik nere i 'källaren' inne på Oscar's data, busigt busigt! Den här dagen har varit tröttsam, jag försov mig, men hann till tåget iallfall, men när man försover sig blir man ändå trött även om man har sovit endel. Så jag har varit ganska seg i hjärnan idag, har varit jobbigt att koncentrera sig och så. Lotta fixade även prao till mig och Märta! Eller ja, hon hjälpte oss med att ringa ett samtal. Så nu har jag och Märta prao i varsin lågstadie etta från våran förra skola, det ska bli riktigt kul!
Senare ikväll ska jag hem till Märta och sova där, det ska bli riktigt najs !
Jag orkar inte skriva mer nu, ha det brao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0