Texttexttext

Klockan är snart två och jag har precis fått på mig kläderna. Sen har jag också städat mitt rum,men är inte riktigt klar än. Det behövs fortfarande damsugas och torkas där inne. Så det ska jag ta tag i snart. Åh jag är ritkgt trött eftersom jag suttit framför den här plåtburken typ hela dagen. Jag får damp på mig själv när det blir såhär, men vad annars ska man hitta på? Jag ska ju till Täby typ senare.
Ni anar inte hur no lifigt det känns när man sitter och knarkar facebook och bara väntar på att nånting ska ploppa upp på händelser och så när det väl gör det är det nått knasigt och tråkigt .. Sen är det typ ingen som har uppdaterat på deras bloggar, så det finns ingenting att läsa om nått nytt eller så. Plus att jag håller på att hungra ihjäl. Pappa skulle köpa mat till mig,så vi får se vad han hittar på, Mc donken förmodligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0