Godmorgon

Godmorgon på er! Sitter här i sängen med datorn i knät. Vi hade väldigt kul igår måste jag säga. Ni får ursäkta mig för dom lite tråkiga inläggen, var på dryg humör. Idag hade vi tänkt att gå ut och vara ute och fota och sånt, men vi får se hur det går med det här vädret. Annars så hade jag tänkt att maila lite bilder till min mammas jobb så kan hon skriva ut dom i färg . Hoppas ni antecknar! ;). Jag vet inte om det blir s¨mycket bloggning idag heller eftersom jag ska vara med twinsen idag igen :/. Men sen kommer det upp lite bilder och sånt iallfall. Hoppas ni klarar er ! Aja, nu är det frukost time iallfall. Eller a nu börjar Andrea med nått cuiss, och hon som var så hungrig ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0