Myspys

God eftermiddag. Sitter och kollar på Guds tre flickor med mamsen och lillebror Alex. En tradition såhär på lördags kvällar ;). Jag är ledsen över att jag inte har bloggat nånting idag, men jag har inte haft tid om man säger så.

Idag har jag varit med Viktor och Andrea som sagt var. Vi chillade lite här hemma, snackade and had a nice time u know ! Senare så var Viktor tvungen att gå för han skulle på innebandy match, så jag och Andrea följde med honom till tåget och passade på att åka till Andrea. Vi stannade i centrum där vi köpte lite godis and other stuff som Andrea's mamma behövde.

Och nu sitter jag här, kollar på tv och äter chips. Bara myser helt enkdelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0