Dröm vidare jossan..

Jag gick in på Kan Dee:s hemsida för frösta gången på länge. Jag läste Adas blogg och kände att jag var tvungen att klicka in ;). Jag minns föreut när jag kollade senast på hennes hemsida då den var ganska ny och så kollar jag nu. Och jag kan säga att hon har utvecklats en hel del sen senast jag kollade. Jag är sugen på att beställa nånting, men det finns ju så mycket fint ? Vad ska man välja liksom ..

Aja, back to the real world. Har iallfall inte råd med att köpa typ ett linne för typ 250 spänn. Man måste tänke ekonomiskt ;). Jag ska iallfall gå och lägga mig nu eftersom det har blivit runt två tiden på morgonen nästan hela lovet. Så det känns som att det är på tiden att börja varva ner lite nu. Så god natt på er, sov sött !

Linne och oversize t-shirt.
Själv tycker jag att oversize är super najs ! Eller är det det ?
Är det snyggt att ha någon sorts modell utav leggins och sen en oversize t-shirt?

Kommentarer
Postat av: Ada

De är snygga, men som sagt dyra :/ <3

2010-01-05 @ 09:07:28
URL: http://adada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0