En liten morgon trudelutt !

Vet ni, jag fick klagomål från några tjejer här nedan.. Och jag lägger upp alla bilder på facebook, utom typ två st bilder, okej ? :) Så klart, fixat,slutpratat !
Idag skulle jag egentligen vara med Märta men jag får se för jag mår inge vidare. Jag är yr i bollen och har ont imagen. Låter kanske mesigt, men jag mår verkligen inte bra. Och som grädde på moset så kunde jag inte sova igår heller. Men aja, jag lever ju.
Just nu lyssnar jag på Muffins, igen, haha. ÄLSKAR DEN!
Igår gick jag in på ett cafe och ville ha en muffins, utan russin och utan chocklad, en vanligt jävla muffins. Hade dom det nej, för dom hade bara macker med pastej och en liten svettig fralla med fisk och remonad.
Så värld att höra! Sen lyssnar jag också på Masiknen - Pengar, bra kombination eller hur ? ;)
Nej nu skriver jag sådär dött igen, satan i gatan, jag får skärpa mig !





Idag så ska jag be mamma hjälpa mig med att sätta upp min snowboard på väggen också, för det har hon lovat. Sen får vi se vad som händer. Ha det bra så länge !

nyårs outfit,
Gammal adidas tröja - stadium
As gammalt svart linne - MQ
Grått linne - HM
Strumpbyxor - HM
Grå halsduk - Bikbok
Gröna sockor - Hemifrån :)

Kommentarer
Postat av: ♥ Andrea - ORDFOTONVÄNNERDAGAR

Haha, här är klagomålgöraren XD <3

2010-01-02 @ 11:54:29
URL: http://nittiofemman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0