Förlåt mitt namn är plåt..

Jag är ledsen över att jag inte bloggat nånting idag. Jag har inte haft tid.
Våran dag började med att vi vaknade halv två. Jag kände ingen större stress över det ,men Hanna verkade lite på 'upp och hoppa' humöret imorse, och vi låg i en vånings säng, och hon låg överst och märta och jag där nere. Så satte hon sig upp och skakde hela sängen. Roligt, jäääääääääääääääätte kul Hanna ;). Sen vid frukosten lurade dom mig att vi såg Norge och Finland från Märtas fönster, och jag kanske inte är världens klokaste människa liksom. Det var taskigt. Men sen gick vi upp och gjorde oss iordning för att sen åka hem. Vi var inte hemma förens vid fyra tiden tror jag. Men det fick bli så. Vi har ju trotts allt lov ? :)

Gårdagen var sjukt rolig! Alltid när vi tre är med varan garvar vi så sjukt mycket! Iallfall så bor Märtas pappa på 14 våningen, så man har ganska bra utsikt på hela Stockholm. Och igår, vid tolv slaget såg man hela Sthlm skjuta upp raketer. Riktigt häftigt! Tyvärr var det i princip omöjligt att ta kort på fyverkerierna och allt. Men jag tror att jag fick nån bra bild iallfall :). Märta har stora fönster från tak till golv där, så vi öppnade fönstrerna och hade godis regn åt folket ! Generöst va ? ;) Fönstrerna hade såklart gärn stängsel upp till midjan, eller stängsel och stängsel, galler kan man säga. Sen gick vi och la oss och kollade på Harry Potter. Dagen slutade och började bra kan man säga :). Sen badade vi också och spelade ett skit roligt spel!

Men eftersom det är så sjukt mycket bilder tänkte jag göra två avsnitt utav dom i två andra inlägg :)
Smakprovs bild från igår !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0