Haha, svar till anonym

Svar:
Hahah, herregud, ta det lugnt människa! Tror du inte att jag tänkt på det? :P Såklart att jag kommer vara riktigt jävla svin trött efter ett år och inte orka nånting, men det finns även lägenheter där som man kan bo i som dom typ hyr ut och sånt. Shit jag har inte ens bestämt mig ?! Du behöver inte tala om för mig allt det där, det har jag redan tänkt igenom och allt men jag kanske inte skriver allt jag hade tänkt mig på bloggen. Jag väljer ju inte ett gymnasium bara sådär utan att ha tänkt till riktigt noga + att det är 1 & ett halft år kvar, och man kan ju ändra inställning med tiden?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahhaha, ja. Men hur kan jag veta hur du tänker?

2010-01-03 @ 18:56:36
Postat av: Josefine

jadu jag har faktikst ingen aning

2010-01-03 @ 20:06:40
URL: http://litenstorasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0