Hungrig som en varg, grr..

Vet ni.. Jag har inte varit i Täby än och nu har jag mjukis byxor på mig. Latmasken nr ett här. Jag är as sugen på typ pizza eller nått. Antingen mc donken, thai mat eller pizza är jag sugen på. Och klockan är bara fyra. Fy satan. Annars så har min lillebrors bästis Rasmus kommit hit med sin mamma och lillasyster, så det är fullt ös där uppe. Snart kommer Oscars "kompis" också, Tove tror jag att hon hette. Och så sitter jag här och tråkar. Funderar på att typ gå ner och hyra Alvin och gänget eller nått. Är sugen på en barn film! Men jag är ännu mer sugen på typ godis eller liknande. Maaaaaaaaaaat över huvetaget. Jag ska fråga om vi kan äte pizza to night! ^^
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

är tove hans flickvänn?

2010-01-05 @ 21:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0