Ingen sömn ändå happy

Godmorgon. Jag har inte sovit ett skit inatt. Jag har legat och halvsovit nästan hela tiden. Men jag ändå inte trött, så jag måste ju ha sovit i mitt undermedvetna. I vilket fall så börjar ju skolan idag! Jag gick upp halv sex fastän vi börjar halv tio. Jag måste komma in i att börja gå upp vid den tiden nu, så det var därför. Så nu har jag en timme och en kvart på mig innan jag måste gå till tåget, chill va ? Jag älskar att ha mycke tid på mig, speciellt på morgonen när man är trött och så. Men vet ni ? Jag kom på att om inte jag har några läxor idag så kan jag blogga lite tidigare, great huh ? :) Och senare har jag träning, men det tar vi då !

Alltid lika seriös..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0