Lillasyster ska ju gå före allt..

Yes man var bra. Jag gillar Jim Carry, men ibland blir det lite för mycket med honom. Jag var tvungen att gå ner nu för att dom skulle kolla på ännu en film och jag fick inte kolla med dom.. Taskiga ap.. Aja, jag får väll leva med det. Jag vet inte vad jag ska hitta på nu. Inga roliga inloggade, kameran är typ död, mobilen är också död för den delen, kanske ska börja smsa med nån ? Eller lägga min klocka under lampan för att sen kunna titta på reflex grejen innan jag ska sova ? Nä, skulle inte tro det. Eller vem vet? Hahah ;).

PUSS PÅ ER, nu orkar jag inge mer.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Kul liv att kolla reflexen på klockan gumman XD <3

2010-01-08 @ 22:52:17
URL: http://nittiofemman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0