@ mammas jobb

Hej på er! Sitter på mammas jobb nu och har skrivit ut lite bilder och sånt som jag ska ha till mitt rum. Dom blev riktigt fina när man skrev ut dom! Så jag är nöjd. Idag så har jag väll annars inte gjort så mycket. Jag har varit med Ella och Andrea största delen utav dagen. Såg ni hennes "beundrare" på Andrea's blogg ? (även kallad jossan) Haha, fööööööööörlåååt min älsklings bebis ! :D LOVE U! Jag var på lite taskigt morgon humör förstår ni, hehe. 

Ja ni, snart ska väll mamma och jag dra oss hem och laga falukorv med spagetti. Sen ska jag kolla på Star Wars episod sex!!!!!! Haha, sista filmen, undrar hur den slutar, har faktiskt glömt bort hur den var, hehe ^. Jag har för mig att den var den bästa filmen. Amen nu ska jag fortsätta att klippa på bilderna och göra dom lite finare. Men ni får ha det bra så ses vi om en stund!

Kommentarer
Postat av: ♥ Andrea - ORDFOTONVÄNNERDAGAR

SVAR: HAHA, love you too min lilla plutt ;D <33

2010-01-08 @ 09:05:14
URL: http://nittiofemman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0