Min fantasi domnar bort med åren..

Nu har jag klätt på mig och väntar bara på att Andrea ska smsa att hon är klar. Ella skulle vara med Sara idag, så hon hänkar inte på mig och A:et ;). Annars så är huset tomt här hemma, så vi blir förmodligen hemma hos mig. Oscar och Tove har taggat in till stan och föräldrarna + små syskonen är och kollar på våran nya lilla kusin! :)

Jag hunderar på att snart börja göra lite lunch även om jag åt frukost nyss så måste jag komma in i matvanorna igen också. Mycket att komma igen i! Iallfall så är nästa projekt lunch. Jag får allt ta pizza från igår, hehe. Jag orkar verkligen inte ställa mig och laga lunch. Jag har absolut ingen fantasi. Det blir alltid typ maccaroner och skinka, eller köttbullar med pasta. Det är det enda som jag lagar när jag är ensam hemma. Suck..
Men vill ni veta en annan sak ? Jag hade tänkt att börja använda kategorier. Finally liksom ;). Andrea får hjälpa mig med lite påhittiga kategorier. Min fanasi är död.
Senare ikväll blir det nog bara mys med familjen och en tidig natt!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Självklart hjälper jag dig med kategorier ;D <3

2010-01-09 @ 18:59:37
URL: http://nittiofemman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0